Algemene voorwaarden
Behandelvoorwaarden van het Bardiergilde
- Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen Trimsalon RoBi’s Doggy Spa en de eigenaar houder te behandelende dier in de salon. Waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.
- Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
- Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folder of publicaties van Trimsalon RoBI’S Doggy Spa binden niet.
Tarieven:
- Een samengestelde prijsopgave verplicht Trimsalon RoBi’s Doggy spa niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
- De klant verbind zich met Trimsalon RoBi’s Doggy Spa de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat Trimsalon RoBi’s Doggy Spa er vanuit dat onze tarieven bij de klant bekend zijn. Mochten onze tarieven niet bekend zijn bij u dan kunt u deze ook navragen wanneer u de hond brengt of deze worden per whatsapp aan u bekend gemaakt als u u een berichtje krijgt dat uw dier op kunt halen, dit wordt dan ook vermeld wanneer u uw dier komt ophalen.
- Wel kan er een meerprijs worden aangekondigd door Trimsalon RoBi’s Doggy Spa, mocht het te behandelende dier klitten, vlooien, teken of luizen bevatten. Of in algehele slecht vacht conditie worden binnen gebracht. Daarnaast kan een meerprijs worden gehanteerd als het dier moeilijk gedrag vertoond.
Aansprakelijkheid
Door opdracht te geven aan Trimsalon RoBi’s Doggy Spa erkent opdrachtgever dat Trimsalon RoBi’s Doggy Spa een inspanning verbintenis heeft. Trimsalon RoBi’s Doggy Spa zal zich naar beste kunnen inspannen om het beoogde resultaat te bereiken. Trimsalon RoBi’s Doggy Spa kan nooit garanderen dat het beoogde resultaat daadwerkelijk wordt bereikt en is niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken van het beoogde resultaat en evenmin voor schade die zou kunnen ontstaat als gevolg van een behandeling waar voorafgaand duidelijk is uitgelegd dat de behandeling door het aanleveren van een geklitte vacht risico’s met zich mee brengt. De klant heeft door de opdracht te geven voor behandeling van een geklitte vacht de risico’s aanvaart.
- De trimmer garandeert dat de in de trimsalon uitgevoerd behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakte daarbij gebruik van dergelijke middelen en materialen.
- De trimmer mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat het te behandelende dier in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij het dier die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen , dient de eigenaar klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën ect. Een slecht onderhouden vacht kan een afwijkend eind resultaat geven.
- Is de behandeling niet zoals de eigenaar van het dier verwachtte dat kan de eigenaar een klacht indienen bij de trimmer. De klant dient de klacht binnen 24 uur na de behandeling kenbaar te maken aan de trimmer.
- De klant dient de trimmer de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, dmv een nieuwe behandeling. De trimmer is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is te alle tijd het doel om de klant (dier) met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op een andere type behandelingen dienden deze betaald te worden door de klant (eigenaar) zelf.
- De trimmer aanvaart geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht de trimmer niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan, mag deze afspraak geweigerd worden.
- Indien er schriftelijk reactie wordt gegeven ook de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@trimsalonrobisdoggyspa.nl Wij streven ernaar om binnen 48 uur, mits deze op werkdagen verstuurd zijn, een reactie te geven.
Waarom hanteren we het No-Show beleid?
No shows, zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard trimsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele No Show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Wij vinden het daarom niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.
Onze voorwaarden voor onze No Shows zijn als volgt:
48uur voor behandeling – kosten = gratis
Klanten kunnen tot maximaal 48 uur van te voren gratis annuleren, of afspraak verzetten, beide kunnen per whatsapp worden geregeld, hiervoor wordt niets in rekening gebracht.
24 uur voor behandeling – kosten = 50%
Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wort 50 % van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.
Niet gekomen/vergeten/te laat, kosten = 100%
Wat verstaan we onder te laat? Dat we niet aan de behandeling kunnen beginnen omdat de planning daar geen ruimte voor bied.
Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledig bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. De No-Show incasso wordt door het bedrijf “Ik kan niet meer B.V.” behandeld.
Aansprakelijkheid klant (eigenaar)
Indien er enige schade door het te behandelen dier wordt aangericht in de trimsalon aan de dieren, trimmer of enige (onroerende goederen, dan is de eigenaar van het dier aansprakelijk voor alle geleden schade. Wij raden daarom aan als klant een WA-verzekering af te sluiten voor het te behandelen dier.
Mocht u als klant met vragen blijven zitten omtrent de Algemene Voorwaarden, dan staan we u graag te woord.